top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverhendrikvandeginste

De balans van een week

Ik bedacht me dat het een rustige week was geweest voor het project. Wat zou ik schrijven, en dus toch even een balans opmaken. Maar ik heb mezelf bedrogen. Het was best een goede week: twee nieuwe vrijwilligers gestart, twee gemeenten helemaal af en een nieuwe gemeente gestart. Je kan jezelf bedriegen, denk ik dan. We gaan langzaam maar zeker vooruit. Aan alle betrokkenen: goeie moed!

8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Klaar!

Nieuwjaarsbrief West-Vlaanderen verpoppt 2022

Een kalenderjaar is voorbij. We houden wat aan tradities en dus schrijven we net zoals vorig jaar een nieuwjaarsbrief. Daarin geven we een stand van zaken over hoe het is met het driejarig project 'We

bottom of page